logo

ویزای توریستی امارات

30 اردیبهشت 1403
ویزای توریستی امارات

هزینه اخذ ویزای توریستی امارات

قیمت ویزای توریستی امارات – بزرگسال

هزینه ویزای توریستی دبی به عوامل مختلفی مانند مدت اقامت، تعداد ورودی‌ها و مدت اعتبار ویزا بستگی دارد؛ توجه داشته باشید قیمت ویزای دبی که در جدول زیر ارائه شده، ممکن است بر اساس اسپانسر یا نهادی که از طریق آن درخواست خود را ارسال می‌کنید، قدری متفاوت باشد.

هزینه ویزای توریستی 30 روزه یک‌بار ورود 250 درهم امارات
هزینه ویزای توریستی 30 روزه چندبار ورود 690 درهم امارات
هزینه ویزای توریستی 60 روزه دبی یک‌بار ورود 300 درهم امارات
هزینه ویزای توریستی 90 روزه یک‌بار ورود 600 درهم امارات
هزینه ویزای توریستی 90 روزه چندبار ورود 1740 درهم امارات

امکان تمدید ویزای توریستی امارات وجود دارد؛ تمدید اعتبار ویزای دبی برای بار اول تا 30 روز و تمدید دوم تا 20 روز قابل انجام است.

قیمت ویزای توریستی امارات – زیر 18 سال

طبق مصوبه کابینه امارات متحده عربی که در جولای 2018 به تصویب رسید، کودکان دختر و پسر زیر 18 سال که به همراه والدین بزرگسالان خود به امارات سفر می‌کنند، می توانند از 15 جولای تا 15 سپتامبر هر سال ویزای رایگان برای بازدید از کشور امارات دریافت کنند.

این سیاست در راستای رقابت‌پذیری کشور امارات به‌عنوان یک مقصد پیشرو در عرصه گردشگری خانوادگی و افزایش سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی انجام شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به امارات با ما تماس بگیرید.​

چنانچه قصد دارید برای مدت کوتاهی به کشور امارات متحده عربی سفر کنید؛ نیاز به اخذ ویزای دبی فوری دارید. در این مطلب اطلاعات مربوط به اخذ ویزای توریستی امارات شامل هزینه، مدارک، شرایط تمدید و سایر نکات لازم را ارائه کرده‌ایم.

هزینه تمدید ویزای توریستی امارات

هزینه تمدید ویزای توریستی امارات 1100 درهم است. طبق آخرین قوانین اخذ ویزای امارات در سال 2024، ویزای بازدید 30 روزه یا 60 روزه امارات متحده عربی را می‌توان حداکثر برای مدت 60 روز دیگر تمدید کرد.

انواع ویزای توریستی امارات

بر اساس نوع درخواست

ویزای فوری دبی در مدت 24 ساعت صادر و ویزای عادی دبی در مدت 5 تا 7 روز کاری صادر می‌شود.

بر اساس طول مدت اعتبار

مدت اعتبار ویزای امارات از اولین ورود فرد به کشور امارات شروع می‌شود و تا انتهای تاریخ اعتبار ویزای توریستی دبی ادامه پیدا می‌کند.

نکته: ویزای ۵ساله توریستی امارات برای ایرانیان به شما امکان می‌دهد که در مدت 5 سال بتوانید به‌عنوان گردشگر به دفعات به کشور امارات متحده ورود و خروج داشته باشید. مدت اقامت قانونی با ویزای توریستی 5ساله دبی در هر بازدید 90 روز است.

بر اساس تعداد ورود

  • ویزای توریستی یک‌بار ورود یا ویزای سینگل امارات
  • ویزای توریستی چندبار ورود یا ویزای مولتی امارات

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی دبی

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی امارات

مدارک لازم برای تمدید ویزای بازدید امارات

  • پاسپورت (با حداقل شش ماه اعتبار از تاریخ انقضای ویزای بازدید اولیه)
  • کپی ویزای بازدید اولیه
  • کپی بلیت رفت‌وبرگشت
  • عکس به‌اندازه پاسپورت
  • اثبات وجوه کافی برای اقامت طولانی‌مدت

مبلغ تمکن مالی مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی امارات

مبلغ تمکن مالی برای گرفتن ویزای توریستی مولتی ۵ساله امارات بر اساس صورت‌حساب 6 ماه گذشته ارزیابی می‌شود؛ برای اخذ ویزای توریستی امارات پنج‌ساله موجودی 6 ماه اخیر متقاضی، باید حداقل 4000 دلار آمریکا (یا معادل آن به ارز خارجی) باشد.

مراحل درخواست ویزای توریستی دبی

  • آماده‌سازی مدارک
  • ورود به سیستم خدمات هوشمند در وب‌سایت GDRFA یا اپلیکیشن هوشمند
  • جستجوی خدمات اخذ ویزای دبی
  • تکمیل فرم درخواست اخذ ویزای فوری دبی
  • بارگذاری مدارک لازم برای ویزای توریستی دبی
  • پرداخت هزینه ویزای دبی
  • ارسال درخواست برای بررسی اخذ ویزای فوری دبی

مدت اعتبار انواع ویزای توریستی دبی

مدت اعتبار انواع ویزای توریستی دبی بر اساس نوع درخواست متقاضی به‌صورت 30 روزه، 60 روزه، 90 روزه و ۵ساله صادر می‌شود. توجه کنید در هنگام سفر به دبی، پاسپورت‌ باید حداقل 6 ماه از تاریخ ورود به امارات معتبر باشد.

مدت پروسه درخواست و صدور ویزای توریستی امارات

زمان پردازش اخذ ویزای توریستی دبی به روش ارسال، ملیت و مدت اقامت مورد درخواست ویزای امارات دارد. درخواست‌هایی که به‌صورت آنلاین ارسال می‌شوند ظرف مدت 48 ساعت تا چند روز کاری بسته به پیچیدگی سطح درخواست صادر می‌شوند.

آیا با ویزای توریستی امارات می‌توان در دبی کار کرد؟

امکان کارکردن با ویزای توریستی امارات وجود ندارد؛ در واقع ویزای توریستی امارات برای ایرانیان جهت مقاصدی مثل گردشگری، دیدار با اقوام و … در مدت کوتاه و مشخصی صادر می‌شود.

روش‌های دریافت ویزای توریستی امارات

از آنجایی که سفارت امارات خدمات ویزای توریستی را ارائه نمی‌دهد، تمامی گردشگران باید از طریق روش‌های دیگری اقدام به اخذ ویزای امارات برای مقاصد گردشگری کنند. مراکز زیر از جمله مؤسساتی هستند که به متقاضیان کمک می‌کنند تا اخذ ویزای توریستی فوری امارات را انجام دهند.

  • روش آنلاین دریافت ویزای توریستی امارات از طریق پورتال‌های رسمی ICP یا GDRFA
  • شرکت‌های هوایی مستقر در امارات
  • آژانس‌های مسافرتی
  • هتل‌های دارای مجوز در امارات
  • مؤسسات مهاجرتی

هزینه‌های سفر توریستی به دبی

هزینه یک سفر یک‌هفته‌ای به دبی معمولا برای یک نفر 6377 درهم و برای دو نفر 12753 درهم هزینه دارد، شامل محل اقامت، غذا، حمل‌ونقل محلی و گشت‌وگذار است.

هزینه سفر به دبی

برای سفر هوایی از ایران به دبی بسته به اینکه مبدأ سفر کدام یک از شهرهای تهران، شیراز، تبریز و … باشد، نیاز به پرداخت مبلغی از 3 میلیون و پانصد هزار تا 12 میلیون است. هزینه بلیت هواپیما از ایران به دبی بستگی به شرکت هواپیمایی و شهر مبدأ بستگی دارد.

هزینه اسکان در امارات

به طور میانگین، یک هتل متوسط در دبی می‌تواند حدود 80 تا 150 دلار برای هر شب هزینه داشته باشد، در حالی که هزینه اقامت یک هتل لوکس دبی 300 دلار یا بیشتر به ازای هر شب است. البته در فصول پرگردشگر یا رویدادهای مهم مانند جشنواره یا مسابقات بین‌المللی، قیمت‌ هتل‌ها برای اقامت دبی می‌تواند به طور قابل توجهی بالاتر باشد.

هزینه تفریح و سرگرمی در شهرهای امارات

هزینه تفریح و سرگرمی در هر یک از شهرهای امارات متغیر است؛ از آنجایی که گزینه‌های تفریحی بسیاری در شهرهای گردشگرپذیری مثل دبی وجود دارد، می‌توان گفت هزینه فعالیت‌های تفریحی در امارات بستگی به نوع تفریح دارد.

مثلا هزینه استفاده از کلوپ‌های ورزشی در شارجه و دبی نسبت به ابوظبی به‌صرفه‌تر است اما خریدکردن در شارجه مقرون‌به‌صرفه‌تر از دبی به نظر می‌رسد.

بازدید از نمایشگاه‌های امارات

هزینه بلیت بازدید از نمایشگاه‌های امارات بستگی به شهر و نوع رویداد دارد و نمی‌توان مبلغ مشخصی را برای بازدید از نمایشگاه‌های امارات اعلام کرد.

خوراک در انواع رستوران در دبی

در مناطق توریستی دبی رستوران‌های سنتی و فست‌فودی بسیاری وجود دارد که در آن‌ها انواع غذاهای عربی، ایتالیایی، فرانسوی و … سرو می‌شود. یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات مناطق گردشگری دبی، خوردن غذاهای عربی و بین‌المللی است. هزینه خوراک در رستوران‌های امارات بستگی به برند رستوران و کیفیت غذای سروشده دارد.

انواع ویزای امارات

ویزای تحصیلی امارات

ویزای تحصیلی امارات با اعتبار یک‌ساله و قابلیت تمدید سالانه تا پایان دوران تحصیلی، به دانشجویان خارجی امکان می‌دهد تا از مزایای تحصیل در دبی بهره ببرند.

ویزای توریستی امارات

ویزای توریستی امارات دبی یک مجوز موقت برای اقامت در کشور امارات است که به گردشگران امکان می‌دهد تا در مدت محدود در امارات اقامت کنند.

ویزای سرمایه‌گذاری دبی

ویزای سرمایه‌گذاری در دبی یک مجوز اقامت ویژه است که برای سرمایه‌گذاران و خریداران املاک و مستغلات در دبی طراحی شده است. مدت اعتبار و شرایط دریافت ویزای سرمایه‌گذاری دبی بستگی به مبلغ سرمایه‌گذاری‌شده و سایر عوامل دارد.

ویزای کاری دبی

افراد در امارات همچنین می‌توانند ویزای استخدامی استاندارد را که معمولا برای مدت دو سال صادر می‌شود، دریافت کنند. افرادی که در بخش دولتی یا در مناطق آزاد شاغل هستند پس از تأیید شرکت مستقر در امارات می‌توانند برای ویزای کار استاندارد درخواست دهند.

ویزای طلایی دبی

اخذ ویزای طلایی امارات متحده عربی در واقع امکان دریافت یک ویزای اقامت طولانی‌مدت با مزایای منحصربه‌فرد است که برای سرمایه‌گذاران و استعدادهای خارجی طراحی شده است. دارندگان ویزای ۱۰ساله و ۵ساله امارات امکان زندگی، کار یا تحصیل در دبی را دارند.

از سامان استادی مشاوره بگیرید
مقالات مرتبط
افتتاح حساب بانکی در امارات

افتتاح حساب بانکی در امارات

خلاصه مقاله: افتتاح حساب بانکی در دبی یکی از گام‌های اساسی در هنگام مهاجرت به امارات به دلایل تجاری، تحصیلی یا زندگی است. وجود بانک‌های معروف دبی با اعتبار جهانی امکان انجام تراکنش‌های بین‌المللی...

ویزای طلایی امارات

ویزای طلایی امارات

بسیاری از متقاضیان مهاجرت به دبی قبل از هر اقدامی می‌خواهند بدانند اقامت طلایی امارات چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم اخذ اقامت طلایی امارات بلندمدت‌ترین مجوز اقامت در امارات متحده عربی...

تحصیل در دبی

تحصیل در دبی

شهریه تحصیل در دبی هزینه هزینه تحصیل در مدارس بین‌المللی دبی 12000 تا 64000 درهم امارات هزینه تحصیل در مدارس ایرانی دبی 3500 تا 19700 درهم امارات هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در دبی...

مدرسه خدیجه کبری دبی

مدرسه خدیجه کبری دبی

مدرسه خدیجه کبری، یکی دیگر از مدارس ایرانی دبی است که برای دانش‌آموزان ایرانی مقیم امارات تأسیس شده است. در این مطلب اطلاعات لازم در مورد شرایط تحصیل و شهریه مدرسه خدیجه کبری در...

مدرسه سلمان فارسی دبی

مدرسه سلمان فارسی دبی

مدرسه سلمان فارسی دبی یکی از مدارس ایرانی امارات است که در منطقه قصیصِ دبی واقع شده است. مهاجران فارسی‌زبانی که به دنبال یک مدرسه فارسی‌زبان پسرانه در دبی برای تحصیل فرزند خود هستند،...

مدرسه آداب دبی

مدرسه آداب دبی

مدرسه آداب دبی یکی از مدارس خصوصی امارات است که برای آموزش دانش‌آموزان ایرانی ساکن دبی تأسیس شده است. مجتمع آموزشی آداب دبی پس از دریافت مجوزهای لازم از وزارت آموزش‌وپرورش دو کشور ایران...

تحصیل رایگان در دبی

تحصیل رایگان در دبی

یکی از موضوعات مهمی که در مهاجرت به امارات مورد توجه قرار می‌گیرد، بررسی امکان تحصیل رایگان در دبی است. به همین دلیل از پرتکرارترین سؤالات علاقه‌مندان به تحصیل در مقاطع مختلف مربوط به...

مدرسه توحید دبی

مدرسه توحید دبی

  مدرسه توحید دبی اولین مدرسه بین‌المللی ایرانی دبی در بین مدارس امارات است که با موافقت شیخ رشید و صدور مجوز از وزارت فرهنگ ایران تأسیس شد. از تاریخ تأسیس مدرسه توحید امارات،...

مدارس ایرانی دبی

مدارس ایرانی دبی

در این بخش نام شش مدرسه ایرانی در امارات قابل مشاهده است که اعتبار مدارک مدارس ایرانی دبی در این فهرست در سطح بالایی قرار دارد. مدرسه توحید پسرانه دبی مدرسه دخترانه توحید دبی...

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

در صورتی که شماره موبایل خود را وارد کنید پس از پاسخ کارشناسان از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست

نیاز به مشاوره دارید؟ در واتساپ پاسخگوی شما هستیم
ما معمولا در کمتر از 5 دقیقه پاسخ می دهیم پشتیبانی واتساپ
پذیرش تحصیلی در کشور های
خدمات موسسه Saman Study