logo
Fairview International School
8
پایه تحصیلی سال 7 تا 11
جنسیت پسرانه و دخترانه
سیستم آموزشی IB (PYP-MYP)
img_school
img_school
img_school
img_school
img_school
img_school
نوع مدرسه روزانه | شبانه روزی
شهریه روزانه 10.560 تا 16.500 پوند
شهریه شبانه روزی

در این قسمت، شهریه به صورت میانگین وارد شده است و طبق وب سایت اصلی مدارس که ملاک اصلی محاسبه شهریه می‌باشد ممکن است مبلغ نهایی شهریه برای شما متفاوت از این مبلغ باشد. لازم به توضیح است که سن، پایه تحصیلی و نوع خوابگاه انتخابی دانش‌آموز بر مبلغ نهایی شهریه تأثیرگذار هستند.

برای اطلاع از مبلغ شهریه تحصیل در این مدرسه، به قسمت «شهریه» در منوی پایین همین صفحه مراجعه کنید.
درباره مدرسه

مدرسه Fairview انگلستان

مدرسه Fairview یک مدرسه دخترانه-پسرانه در کشور انگلستان برای همه گروه‌های سنی است و در ییلاقات جنگلی Ochil Hills در شهر آبگرم طبیعی بریج آو آلن قرار گرفته است.

مدرسه Fairview قصد دارد تا با ارائه آموزش فراگیر مبتنی بر IB، به یکی از مدارس پیشرو و برتر اسکاتلند تبدیل گردد. این مدرسه دارای یک میراث بسیار غنی فراهم‌سازی امکان یادگیری الهام‌بخش برای کودکان به مدت بیش از 40 سال است. مدرسه Fairview متشکل از شش مدرسه، بیش از 300 معلم و 3000 دانش‌آموز است. این خانواده Fairview است.

برنامه آموزشی ما بر اساس برنامه بین‌المللی معتبر و شناخته‌شده IB بنا نهاده شده است. با پیروی از این روش یادگیری الهام‌بخش، کودک شما علاقه راستین به یادگیری پیدا خواهد کرد. ما کودکان را برای دستیابی به همه پتانسیل‌های خود از طریق آموزش الهام‌بخشی، که فرد را در جایگاه اصلی قرار می‌دهد، دست یابند.

در مدرسه Fairview، وضعیت یادگیری دانش‌آموزان به چالش کشیده می‌شود، دانش‌آموزان تشویق می‌شوند تا بیشتر سوال بپرسند و در سطح گسترده‌تر و بالاتری از برنامه درسی خود بیندیشند، ریسک‌پذیر باشند و در روند یادگیری، مسئولانه‌تر عمل کنند.

آموزش در مدرسه Fairview، چیزی بیش از دستیابی به نمرات خوب در آزمون است. دانش‌آموزان باید ویژگی‌های شخصیتی برتر، مسئولیت‌پذیری و نوآوری، مشارکت و ارتباطات با دنیای پیرامون را بیاموزند. در این مدرسه، دانش‌آموزان صرفا برای موفقیت در امتحانات آماده نمی‌شوند، بلکه هدف اصلی و اساسی در این مدرسه بر روی آمادگی آنها برای زندگی آینده تمرکز دارد.

موفقیت صرفا با دستاوردهای تحصیلی سنجیده نمی‌شود، بلکه چیزی که به آن تبدیل می‌شوند نیز مهم است. دانش‌آموزان مدرسه، جوانان کنجکاو، مقاوم و با اعتمادبنفسی هستند که مدرسه Fairview را با مهارت‌های لازم برای موفقیت در زندگی ترک می‌کنند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

در صورتی که شماره موبایل خود را وارد کنید پس از پاسخ کارشناسان از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست

نیاز به مشاوره دارید؟ در واتساپ پاسخگوی شما هستیم
ما معمولا در کمتر از 5 دقیقه پاسخ می دهیم پشتیبانی واتساپ
پذیرش تحصیلی در کشور های
خدمات موسسه Saman Study