logo
Collège Bourget
پایه تحصیلی پایه 7 تا 12
جنسیت پسرانه و دخترانه
سیستم آموزشی سیستم آموزشی استانی کبک
img_school
img_school
img_school
img_school
img_school
img_school
img_school
نوع مدرسه روزانه | شبانه روزی
شهریه روزانه
شهریه شبانه روزی 37.945 تا 38.860 دلار

در این قسمت، شهریه به صورت میانگین وارد شده است و طبق وب سایت اصلی مدارس که ملاک اصلی محاسبه شهریه می‌باشد ممکن است مبلغ نهایی شهریه برای شما متفاوت از این مبلغ باشد. لازم به توضیح است که سن، پایه تحصیلی و نوع خوابگاه انتخابی دانش‌آموز بر مبلغ نهایی شهریه تأثیرگذار هستند.

برای اطلاع از مبلغ شهریه تحصیل در این مدرسه، به قسمت «شهریه» در منوی پایین همین صفحه مراجعه کنید.
درباره مدرسه

کالج بوقژه (College Bourget) کانادا

کالج بوقژه (College Bourget) در سال 1850 تاسیس شده و در مکان زیبایی در کوهپایه کوه ریگو قرار گرفته است. این کالج بین شهرهای مونترآل و اتاوا در کشور کانادا قرار دارد و بیش از 1600 دانش‌آموز در بخش‌های گوناگون این مدرسه (پیش‌دبستانی، دبستان، متوسطه و بین‌المللی) به تحصیل پرداخته اند.

در طول چندین دهه، کالج بوقژه (College Bourget) کانادا یکی از بزرگترین مدارس شبانه‌روزی در استان کبک محسوب می‌شد. محیط استثنایی کالج بوقژه (College Bourget)، مکانی امن در اختیار دانش‌آموزان می‌گذارد و سبک زندگی پویا و فعال را در آنان تشویق می‌کند. در این مدرسه، هر دانش‌آموز در حوزه‌های متفاوتی رشد می‌کند: هنر، ورزش، علوم و خدمات اجتماعی.

در مدرسه بوقژه، دانش‌آموزان به طور روزانه از حمایت همه‌جانبه آموزشی بهره‌مند می‌شوند. هدف از این خدمات حمایتی، هدایت دانش‌آموزان به سوی موفقیت تحصیلی و رشد فردی است و شامل ارائه راهنمایی و مشاوره در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به زندگی در مدرسه، مسائل درسی و روحی آنها می‌شود.

بیش از 98 درصد دانش‌آموزان کالج بوقژه (College Bourget) کانادا موفق به دریافت دیپلم دبیرستان و ادامه تحصیل در کالج و دانشگاه می‌شوند. فارغ‌التحصیلان کالج بوقژه جوانانی با دستاوردهای تحصیلی استثنائی، شهروندانی مسئولیت‌پذیر با ذهنی باز و اعتمادبنفس بالا خواهند بود.

علاوه بر زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی، این مدرسه آموزش زبان چینی مندرین را نیز به صورت اختیاری به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. دانش‌آموزان مدرسه همچنین می‌توانند در سفرهای فرهنگی و بین‌المللی مدرسه در کانادا و سایر کشورهای جهان مشارکت داشته باشند.

زیرساخت‌های مدرن مدرسه، امکان تجربه ورزش‌های گوناگونی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند. بعلاوه، تیم‌های ورزشی کالج بوقژه عملکرد درخشانی در رشته‌های مختلف ورزشی نشان داده اند.

دانش‌آموزان بین‌المللی کالج بوقژه (College Bourget) کانادا می‌توانند برنامه تحصیلی به زبان فرانسوی در پایه‌های 7 تا 11 یا به زبان انگلیسی در پایه‌های 10 تا 12 مشغول به تحصیل شوند.

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. سارا 16 آذر 1401

    با سلام روزتان بخیر میخواستم بدونم برای تحصیل در این مدرسه نیاز به ارائه مدرک زبان یا ارائه مدرک ssat است یا خیر

    پاسخ دادن
  2. سارا 16 آذر 1401

    و اینکه غیر از این نیاز به ارائه مدرک ارزیابی دیگری نیز است

    پاسخ دادن
      موسسه آذین سپهر سامان 21 آذر 1401

      سلام روز بخیر. کالج بوقژه غالبا برای ارزیابی سطح دانش زبانی متقاضی، یک جلسه مصاحبه آنلاین برگزار می‌کنه.

      پاسخ دادن

دیدگاهی بنویسید

در صورتی که شماره موبایل خود را وارد کنید پس از پاسخ کارشناسان از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست

نیاز به مشاوره دارید؟ در واتساپ پاسخگوی شما هستیم
ما معمولا در کمتر از 5 دقیقه پاسخ می دهیم پشتیبانی واتساپ
پذیرش تحصیلی در کشور های
خدمات موسسه Saman Study